Birberenannesi önceden mağazasi vardı yakınımda tanıdığım herkes oradan alırdı çocuklarına. Ben de oğlumun çıtçıtlı zıbınlarını civilden sipariş ediyorum stokta bulursam. Normalde de kayınvalidem oğluma kıyafeti hep oradan alır. Kalite ve kalıp değişiyor yani yüzde yüzlük bir garanti veremem ama bence LCW ayarında bir tekstili var. Kayınvalidem yazın bir tişört almıştı kalitesine kumasına bayılmıştım, yaz sonunda 40 TL’den 20ye düşmüştü ama 10-15 model içinden bir tane oğluma uygun beden kalmamisti. Hala içimde kalmış aklıma geldi şimdi 😄