@Semaaa39 , @Mdorukkk , @Tweetyy , @[silindi]



Oyun halısının daha net fotoğrafını bulamadım maalesef, yarın isterseniz atabilirim. Piyasa fiyatlarını hiç bilmiyorum. ihtiyacım var elimde çok oyuncak var satmak istiyorum. 250 tl düşündüm ben kargo filan konuşursak anlaşırız.