Tesekkur edıyorum
Bız toplu alıyoruz ama zam gelmıs yanı valla ıcerıgı en temız olandada katkı maddesı var benım kuzenım bıo muhendıs aptamılın en ınce detayını ıncelettı labaratuarda en temızı dıye bısey yok hepsı aynı durum ama kalıte arıyorsan aptamıl nutrıcnanın demıstı