Kozlar merhaba bogaz enfeksiyon dolayı doktorum bu ılac verdi bebegım bırkac gün sonra 2 aylık oluyor
Emzırırken bu ılacı ıcen var mı bebeğe geçer mı bılgınız var mı
İnternette bebek de mantar enfeksiyon ve ıshal yapar yazıyor
Daha rota vırus yeni atlattık Ishalı yeni durdu korkuyorum