Gokceninannesi35 beşikte sallıyordum 3 aylıkken ama benim oğlum 2 saatte bir uyurdu kontrol ettim hep aynı saatlerde uyku alametleri başlardı. Ama bende çok dikkat ettim uyku saatlerini hiç kaçırmadım. Her akşam 8de uyku rutinlerine başladım uyku modundan hiç çıkarmadım. Gece altını değiştirirdim hep uyanırdı daha sonra gece alt değiştirmeyi bıraktım ve artık hiç uyanmadan uyuyor. Ben 1 kere rüya öğünü yapıyorum o uyanmadan mıkırdanırken hemen duyup mamasını veriyorum gündüzleride uyku saatinden 10 dk önce falan yatağa gidiyoruz emzik veriyorum ninni açıyorum uyuyor. Alıştırmak için akşam 7gibi yıkayıp daha sonra 8 gibi uyuturdum emziriyordum o zaman uyku rutini oluşsun diye 6 gibi rezene içerdim sütüme geçerdi emzirirdim