Kızlar selam, kızım 6 aylık. Ne yaptıysam emmedi anca 2 ay o da zar zor. O zamandan beri mamayla besleniyor. Aptamil kullanıyordum, mamaları bitirmemeye başlayınca bebeler gold aldım onda da aynı sorunu yaşadım bu sefer sma aldım şimdi onda da aynı sorunu yaşamaya başladik ve huzursuzluk, hazımsızlık var sanki kızımda. Günde 1 defa kaka yapıyor o da yeşil ve çok kötü kokuyor. Acaba bu mamayı da mı değiştirmeliyim? Kullanıp bu sorunları yaşayan var mı? Aptamile mi dönmeliyim? Üf bilmiyorum çok zorluyor beni, oğlum 3,5 yaşında 2 yaşına kadar anne sütü aldı hiç böyle sorunlarımız olmamıştı haliyle. Mama konusunda sıkıntı yaşiyorum 🤷🏻♀️