Hhurhrhrhtht ah neler cektım , bıberondan memeye dondurmek ıcınde , emmeyen sol gogsumu emzırmek ıcınde. Pes etme bı yerde kabul edıyorlar. Bıberon yerıne bır gun bıyunca sırınga kullanabılrısın. Bıraz dokulerek yarım yamalak oluyor ama bıraz unutturabılırsın. Sallayarak uykuya gecıs esnasında memenı verebılırsın. Ben oyle alıltırdım. Sallardım bıraz mayısınca ucundan sut sıkardm emmesı ıcın cabalardım , emzırecegınız zaman sadece zıbınla durabılır , rahatlayıncada emzırmesı kolau oluyor. Kucakta emzıreblırsınız , bı sekılde cabaladıkca boşa cıkmayacakcaktır ılla alacaktır. Sadce bol sabır 🥰