Fatmablmt-33 geçmeyen kabızlık,geçmeyen,ishal,geçmeyen pişik alerji belirtisi yavrum bir bu konu için doktora danışın belirli besin grupları rahatsız ediyor olabilir. İlla döküntü kan vs gibi belirti vermeyebilir. Mesela bende gluten ve laktoz hassasiyeti var tukettigimde karında şişlik, gaz sancısı ,mide bulantısı ve kabızlık yaşıyorum beslenmeden çıkarınca normal bir insanım 🤗