Kızlar merhabalar. Yaklaşık 2 aylık bir kızım var ve üstümde uyumaya alıştı. Bende tek uyusun da böyle de olsa uyusun dedim, beni hissetmek istiyordur belki dedm guvenli baglanma vs derken alistirdim ama artık bu durum bana çok zor geliyor ne uykumdan bir şey anlıyorum (uyurken birsey yaparsam diye düşünmekten ve ağrılardan dolayı) ne de bu düzeninin böyle devam etmesini istiyorum. Yardımcı olun lütfen nasıl yatağına alıştıracagim en derin uykuda bile koynumdan alıp yatağına koyunca uyanıyor. Böyle başına gelen var mı sizler nasıl uyutmaya alıştırdınız