Rukenayaz35 ozaman dişten kaynaklı olablr.hiç kendinize yüklenip stres yapmayın.yediği kdr yesin sonra kaldırın anne sütü -mama alıyorsa vereblrsnz.bnm kızım şuan azı diş çıkarıyor iştahsız saati gelnce yemeğe otıruyoruz yediği kadar yemedği kader 😂 kalkmak istedği an kaldırıyorm zorlamıyrm . Keyfi yerindeyse dokunmuyorm hiç .sizde saati geldğinde sandalyesine oturtun yesin yemesin stres yapmayın yemiyorsa kaldırın .eline soğuk meyve vs verebilirsnz diş ağrını hafifletir.