Öncelikle iyi akşamlar hanımlar. Tecrübeli ve bilgili anneler vardır diye buraya da sormak istedim. Kızım 16 günlük ve nerdeyse 1-1,5 haftadır pişiği var geçmiyor bir türlü. 1.sorum şu ki pişiğini nasıl geçirebilirim?
2.sorum da sık sık bez değiştirmem gerektiğini biliyorum ama çoğunlukla uyuyor oluyor. Kaç saat arayla değiştirmem gerek ve uyuyorsa uyandırmalı mıyım yoksa kendisinin uyanmasını mı beklemeliyim? Şimdiden teşekkür ederim cevaplarınız için🍃