Tazeanne29 Kızlar merhaba. Bebeğim 3 aylık. Kaç gündür özellikle sağ memeyi emmeyi reddediyor. Solu da doğru düzgün emdiği söylenemez. Gece emiyor gündüz istemiyor. Aynı sorunu yaşayan var mı
rua_da_senhora_das_verdades 3.ayda genel bu tarz sorunlar olabiliyor. Farklı şekillerde emzirmeyi deneyin..geçiçi bir süreç. Sebebi etrafı keşfetmeye başlayan bebeklere keşif daha cazip geliyor.
rua_da_senhora_das_verdades Tazeanne29 o halde gazi da olabilir. Benim bebeğimde 3.ayda çok yoğundu. Probiyotik damla kullanabilirsiniz. Ilaç değil bağırsakta oluşması beklenen florayı erkenden oluşturan bakterilerden oluşuyor probiyotik.