Nisan’da 3 yaşına girecek bir kızım bir buçuk ay önce tuvalet eğitimine başladık bir haftada öğrendi şükür sadece büyük tuvaleti hariç ilk zamanlarda tutuyordu bir kaç gün yapmıyordu sonra mecburitten yapıyordu iki haftadır da korkuyorum diyor yine tutuyor bu sefer gece çise kaldırdığımda yapıyor bu süre zarfında her büyük tuvaleti geldiğinde sürekli tuvalete git gel yapıyoruz gidiyoruz elini tutuyorum korkma yanındayım diyorum yok diyor geri kalkıyor tam geliyoruz geri geldi diyor yani gece yapana kadar böyle geçiyor günümüz evde işler kalıyor bu arada 3 aylık bir kızım daha var oda huysuz emiyor emdiği zaman ablası tuvalete gidince yarım kalıyor ağlıyor yavrum tabi ben büyüğü bırakamıyorum bu sefer büyük kızıma bağırıyorum çünkü dayanamıyorum ne yapacağımı bilmiyorum strese girdim iyice bunalıyorum uzmana gitmeli miyim açıkçası ne yapacağımı bilmiyorum 😢