Bugün 11,5 aylık bebeğimin parmağının eklem kısmı kesildi baya. Evde durduramadık kanı ve hastanede sardılar eğer akmaya devam ederse dikiş atılacağını söylediler. Sonra evde o sargı düştü ve yine biraz kanadı hemen yara bandı yaptık ve kan yine dindi. Ne yapacağımı bilmiyorum çok üzgünüm var mı böyle bi olayı yaşayan? Ne kadar sürede iyileşir ne zaman yara bandını çıkarmam gerek bilmiyorum?