Kizlar merhaba. Geçen sene 10. Ayda ehliyet kursuna yazıldım. Kayıt olmaya gittiğimde Aralık başında yazılı sınav, aralığın sonunda da direksiyon sınavına girersin dediler. Bu araada eşimin bir tanıdığının tavsiyesiyle gittik. Kasımda teorik derslere gittim ama yazılı sınava Aralık sonunda girebildim. Çok yoğun dediler, her yer dolu dediler. Dediler de dediler yani. Neyse dedik. Aralık 31 de yazılı sınava girdim. Geçtikten sonra mesaj attım. Ocak 15 ten sonra dersleri ayarlayalım dediler. Bir türlü ayarlayamadilar. Eşimde işte tanıdık var, ayıp olur birşey deme, eninde sonunda ayarlanicak felan diyince hiç ses çıkarmadım bekledim. İlk dersim depremin olduğu haftaya denk geldi. O ara zaten dersler iptal oldu. Geçen hafta başladı. Bu arada eşim bir gün evde bir gün işte. O evdeyken bakacak bebeğe ben derse gideceğim. Her görüştüğümüz de söyledim dersi ayarlayan kadına. Derse gideceğim. Evden çıkacağım zaman arıyor. Sizin dersi iptal etsek su güne alsak olur mu. Olur diyorum o gün gidiyorum. Hoca diyor ki dersin yok bugün. Başka bir dersim var. Arıyorum dersin bugün değil yarın diyolar. Yarın gidemeyegimi biliyorlar çünkü eşim çalışıyor Ve bunu her seferinde yapıyorlar. Baktım böyle olmuyor pazartesi yüzyüze gidip tekrar ayarladım dersleri. Mesaj olarak ta hem gün hem saat olarak whatsapptan gonderttim kendime . Salı günü gittim aynı saate başka bir çocuk gelmiş. İkimizinde aynı saat denmiş ama ben hocanın listesinde yokum bile. Sağolsun sırasını verdi gitmisken derse girdim. Bugün yine gittim yine aynı. Arıyorum dersin yarın diyolar. Gönderdiğiniz mesaja bir bakın diyorum ya. Gün bellli saat bellli. Yanlışlık olmuş diyolar. En sonunda dayanamadım hocanın yanında ağlamaya basladim. Ben zaten zor ayarliyorum günlerimi. Yer uzak gelmek sorun, bebeğimi bırakmak sorun.
Yani uzattim biliyorum ama kız kardeşim benden sonra kayıt oldu bir kere de direksiyon sınavından kalmasina rağmen 1 ay oldu ehliyetini alalı.
Normal mi bu durumun uzamasi. Nereye şikayet edebilirim ne yapabilirim bilmiyorum. Artık morelim çok bozuldu, bütün hevesim kaçtı.