Selamlar anneler.
Oğlum 4 buçuk aylık. Wrap slingte bi rahat edemedik. Kucak da çok seviyor. O yüzden kanguru aldım. Bugün ilk kez kullandım ama bacak duruşundan emin olamadım. Bilgili olan annelerden ricam bacak duruşu iyi mi yorum yapabilir misiniz?
