100710 Arkadaşlar kullanıpta memnun kaldığınız bebek arabası var mı? Tek başıma katlayıp taşıyabilecegim
delirmeceler 100710 baby hope marka aldım 2 hafta önce zaten chicconun ikiz bebek arabası var birde baby hope baston almıştım memnun kalınca tam yatanınıda aldım ben beğendim katlaması kolay
gocebebirbayan 100710 ben baby care maxi kullanıyorum , ikinci çocuğumu da büyütüyorum onunla. Gayet memnunum canım. Ama biraz ağır , taşıma durumum yok neyse ki. Kapının önüne koyuyorum 😊
Beraninannesii 100710 Travel arabamız kırıldığı için baston aldık apar topar babyforce bf300 modeli baya rahat