Lalee359 Herkese iyi akşamlar.bebeğime çok şükür kavuştum şuan 4 günlük ama idrarında hafif pembemsi kan gibi lekeler var ve pipi ucu şiş kızarık. İnternette kristalleşme yazıyor ama böyle bir durumla karşılaşan oldu mu
Woman35 Çocuk doktoruna danışın hemen eğer öyle bişeyse sünnet olması lazım diye biliyorum zaman kaybetmeyin eğer pipisinden geldiyse tabii idrarından geldiyse az beslendiği anlamına geliyor