FaaBu 40im çıktığı gün spiral taktirmistim. Taktirdiktan sonra İlk adetim bı ayda iki defa oldu, ikinci sefer zamanında ve bir defa oldu. Bu seferde nerdeyse bir ayim geçti hala bişey yok sizdede oldumu böyle?
Mehtap08 Benim de 3.ay düzenli oldum bu ay böyle olamadım korktum öyle olunca 27 sinde randevum var hiç biyer de de bilgi bulamadım size sorayım dedim bide normalse iyi içim biraz rahatladı