Sena6 Masal_Arya Sma kullanıyordum 2 ay sma kullandım ama gaz yaptı. Aptamil deniyorum şu an ve güzel gidiyor kakamızı güzel yapıyoruz rahat gaz çıkarıyor maşallah sübhanallah 🤲🏻🧿🥲
Masal_Arya Sena6 insa’ALLAH öyle devam eder cunku aptamil icin hem gaz yapiyor hemde kabizlk yapiyor diyorlar belkide her bebekte olmuyordur
Gny18 Sena6 benim ikiz bebelerim var premetüre 35 haftalık doğdular 3 aylıkken 7 kilolardı. Mama olarak bebelac da kullandım şuan hiple devam ediyoruz anne sütüne en yakın hip mama zaten. Oyun halısı da kesinlikle tavsiye ediyorum.
Sena6 Gny18 anne sütüne en yakın olduğunu nerden biliyorsunuz eğer öyleyse bende kullanayım ben araştırmadım hiç. Teşekkürler tavsiyeleriniz için ☺️
Masal_Arya Sena6 bnde hipp kullaniyorum mamalari cok arastirdim anne sutune en yakin mamaymis doktorumuzda önerdi
Gny18 Sena6 benim doktorum önerdi. Ve keçi sütüyle yapılan bir mamaymış keçi sütüde anne sütüne en çok benzeyen sütmüş.
barlastrtl Sena6 gün icindede emziriyorsun degilmi? Mamalari emzirmeden hemen sonrami veriyorsun nasil yapıyorsun
Sena6 barlastrtl emziriyorum bakıyorum doymamış veriyorum ama emzirmeden sonra 60 cc veriyorum 90 fazla gelip kusar diye.
barlastrtl Sena6 peki doktorunuz mu söyledi 60-90 cc vermeniz gerektigini. Bende veriyorum gunde 3-4kez emzirme arkasi 30 cc. Miktarini merak ettim oyuzden sordum