Bebeğim 3 aylık sağ göğüs ucum diğerine göre küçük ve bebeğim o yüzden onu istemiyo önceleri yine emiyordu şimdi sadece uyurken verebiliyorum uyanıkken agliyo krize giriyor istemiyor. Ne yapmalıyım sizce orda süt biterse tek göğüsteki süt kızıma yeter mi