123PrensAnnesi123 çalışma saatleriniz asla olması gerektiği gibi olmayacak haftada bir gün kesin full çalışıyorsunuz duruma göre daha fazla olabiliyor ben bir ay full çalıştığımı da bilirim müdür yıllık izinde olunca destek eleman göndermezlerdi mecbur bırakırlardı asla mesai diye bir kavram yok konuşurken mesai diyorlar ama ücrete yansımayan türden bir deyim. Mağaza açılmadan en az bir saat önce işe başlayıp bir saat geç çıkacaksınız bu üstünüzün hızına ve deneyimine kalmış işlemler daha uzun da sürebilir eğer çıkış saatinizde sevkiyatta gelmişse almadan çıkma şansınız olmayacak izinler müdürünüzün insiyatifine kalmış molalarınızı asla tam kullanmayacaksınız yemek zamanı kasa için çağıracaklar sevkiyatta gelirse molanızı bitirecekler sayım olduğu günler açılıştan kapanışa full çalışacaksınız gece 2-3-4 te ne zaman biterse eve gidebileceksiniz bayramlardan önce ekstra çalışacak asla mesai yapmış olmayacaksınız sadece bayram günü çalışırsanız mesai alabileceksiniz dahası sadece çalışma saatleri problem değil insanlara son kullanma tarihi biten ürünleri sattırmaya çalışacaklar satmazsanız müdüründen bölge sorumlusuna işinizle tehdit edecekler say say bitmez 1 sene personel 3 sene müdür yardımcısı olarak çalıştım dışardan bakınca iyi görünür ama burnundan getiriyorlar çünkü personelleri harca harca bitmez diye düşünüyorlar. İmkanınız varsa Bim veya Migros daha iyi şartlarda çalıştırıyor.
Bol şanslar dilerim ☺️