Ebru08 31 haftalık doğum yaptım düzeltilmiş 9 aylık şuan 11 aylık kendi kendibe kafasını dolapa vuruyor bı sağlık sorunu varmıdır
sb- Ebru08 ben de bekliyim benimki 14aylık olacak hala bazen yapıyor ses çıkarmak amaçlı olduğunu düşünüyorum ve umuyorum
sb- Ebru08 acıtmayacak şekilde vurmuyor olabilir mi? Benimki düşerse vs o şekilde çarptığında ağlıyor mesela ama kendi sadece güm güm ses çıkaracak kadar vurduğundan olsa gerek ağlamıyor
sb- Ebru08 o zaman öyledir,tabi bu davranış bi sıkıntı mı onu da bilmiyorum inşallah değildir ben de bunaldım😂
sb- Ebru08 bugün doktora gittik kafa hareketini de sordum,canını yakmayacak şekilde ve yavaşsa oyun için ama hızlı hızlı vurursa bazen ağlarsa kızarır canı yanarsa sıkıntı dedi🙏🏻