Ysmn22 selamlar,benim bebeğim 5 aylık,3 aylıkken çoklu gıda alerjisi olduğunu öğrendik öncesinde reflüsünü fark etmiştik,sonra egzama,sonra alerji hepsi birbiriyle bağlantılı maalesef.Bizim reflümüz ileri derecede ağır ağrılı reflü,3 tane ilacımız var düzenli veriyorum,katı gıdaya geçtik ve besledikten sonra asla yatırmıyorum 45 Dk dik pozisyonda kalıyor ve 45 derece açıyla yatırıyorum,yastık kullanıyorum,bir süre sonra geçecek dedi ama tamamen bebeğe bağlı..