Merhabalar, 12 günlük bebeklerim var. Ne kadar uzun emerse emsinler memede kalan sütü sağıp biberonla verince onu da içiyorlar. Doktorumuz başta doymazlar kiloları zayıf olduğu için mutlaka mama takviyesi yap yetiyosa sütünü sağıp ver dedi. Ancak bebeklerin kaç dk emince yeterli geldiğini nasıl anlayabilirim? Çünkü ne kadar uzun emerse emsinler sağdığım sütü biberonla verince reddetmiyorlar sonra da kusuyorlar. Acaba sağıp vermek yerine emzirmeye zorlamalı mıyım sadece? İlerde meme reddi yaşar mıyım? İkiz olduğu için süreç çok yorucu