yamantosunannesi ben 9. Aydaki aşıyı yaptırmadan önce yumurta beyazı tattırdım ve yüzünde kızarıklık pişik vs olunca alerji mi diye korktum. Alerji testi yapıldı kandan, değer olarak da alerjisi var olarak çıktı. Doktorun da önerisiyle 9. Ayda yaptırmadık. 1 yaşa doğru yavaşça yumurta beyazı yedirmeye başladım ve 1 yaşa geldiğinde tam yumurta yiyordu. 1 yaş aşı öncesi tekrar kan testi yaptırdık ve yine değer yüksek çıktı yani alerjisi var olarak gözüktü. Ama hergün 1 yumurta yiyordu yani alerjik bir durum da gözlemedim. Aşıyı yaptırdık tabi araştırma hastanesinde, bir sıkıntı olmadı çok şükür. Ama öyle bir durum varsa bence deriden bakılsa daha net sonuç veriyor, siz çocuk alerji uzmanıyla görüşün yine de o sizi yönlendirir.