Merhaba, bebeğim 10 bucuk aylık ve kilosu 8 bucuk çıktı bugün kontrolde. Doktor kilosunun az olduğunu söyledi, daha önce de yine böyle az olduğunu söylemişti bebeğim 3 öğün ek gıda alıyordu 4 e çıkarmamı önerdi. Çok hareketli emekliyor, tutunup sıralıyor. Bir yerde sabit durup oynadıgında bir şey mi oldu acaba diyorum o akdar diyim 😂 hareketinden diye düşünüyorum. Kilo aldırıcı neler yediriyorsunuz? Sabah omlet, öğlen yulaflı mama, akşam da yemeğini yiyor normal zamanlarda.