Prensess_annesii bebeğim şuan 3 ay 21 günlük 5 günlükken emzik verdim (Tommy tipp) emziği alınca beni emmez oldu bende vermedim bir daha. Bir yerlere giderken sütümü sağıp öyle iciriyordum biberonla ( lansinoh) sonra baktım beni emmemeye başladı. Şimdi ne emzik ne biberon veriyorum. Her bebek kendine özgü bırakın almak istemiyorsa almasın. Tabi siz arada verin yine de belki tutar ama emzik olayının marka ile alakalı olduğunu düşünmüyorum. Dediğim gibi her bebek kendine özel huylar ve isteklerle dünyaya geliyor. Bırakalım da biz onlara uyalım, onlar bizim isteklerimize değil 😊