Dilaraarslan doktorumuz geçebilme ihtimalinin yüksek olduğunu söyledi , bizde biraz tedirginiz açıkçası , bu yüzden de 1 ayı beklemeyi düşünmüyoruz daha erken gidip kontrollerini yaptırmak istiyoruz. Diyarbakır Bismilde kalıyorum. Sizlere de çok çok geçmiş olsun , Allah tez zamanda şifasını nasip etsin ve daim kılsın.