Oğlum ilk başta Avent emiyordu bende onun için 6-18 olanını aldım ama ilk başta Avent emen çocuk emmedi bildiğiniz o ucuz emziklerden bulduk verdik onu emdi şimdi o emdiği ucuzu kaybetti evde Avent var emmiyo ve avazı çıktığı kadar ağlıyor uykusu var uyumuyor nasıl tutturucam ben bu aventi ya