İyi akşamlar bebeğim 6 ay 11 günlük kilo alımı az diye ek gıda mama ve anne sütü olarak gidiyoruz . Hıpp içmeyince bende Sma optipro deniyim dedim ek gıda olarak da hep aynı şeyleri veriyorum bugünde yumurta sarısı muz ve keçiboynuzu özü ayrı ayrı az şekilde verdim. Bu ara birde memede uyuma sorunumuz var . Konuya geleyim sabah onları yedikten sonra memede uyurken birden baya bir kustu benim üstüm onun üstü ilk defa bu kadar kustu sonra biraz dik tutup dolaştırdım bir daha ağız dolusu fışkırtarak kustu sonra bir daha ek gıda vermedim . Yani sorum ek gıda mı yoksa Sma mama mı yapıyor bana öneri verebilir misiniz doktorada sordum bu ara ishal salgın var takip edin bakalım dedi ishali yok çok mu yükleniyorum kilo almıyor diye bilmiyorum . Ek gıda sabah ne verebilirim midesi bulanmıcak çok üzüldüm baya kustu. Çok uzun oldu ama lütfen bir öneriniz varsa uygulayım 😔