livanurvealpinannesi61 Emireymenmom ben kullandım memnun kalmadım hiç. Sızdırma yapıyor. Pamukları orta kısımda toplanıyor. Molfix evy baby ve can bebe iyi.
Aloneeee Emireymenmom valla oğlum 16 aylık. Doğduğundan beri kullanıyorum sızdırma ya da pişik vs yaşamadık biz. Doğru bedeni aldığınız taktirde sızdırma konusunda da sorun yaşamazsınız. Baby turco ve sleepy dönüşümlü olarak kullanıyorum yani hangisi indirimdeyse onu alıyorum
Ecemcansuc Ben 1 kere aldım hiç beğenmedim aşırı ince belki yazın kullanılabilir ama sık değişmesi gerekwn bir bez
Ecemcansuc Emireymenmom bence prima ama pahalı olur derseniz bimin kendi bezi var valla kullananlar hep memnun
Emireymenmom Ecemcansuc prima içinde kimyasal çok fazla olduğu için tercih etmiyorum onu. Evet bimin de güzel diyorlar
Metehan_Selcan Sleepy extra kullandım 3 aylıkken çok fazla pişik yaptı sonra sleepy bio natural kullandım o iyiydi 4. Aydan sonra molfixe geçtim
Taham Kullandım bitmesini bekliyorum hep sızdıryor sürekli değiştirmek gerek bimin bezini kullancam bitsinde
Aloneeee Emireymenmom üzerinde yazan kiloya çok uymuyor. Dar kalıp diyebiliriz. Oğlum 9 kilo 5 numara kullanıyorum