MustafaEreninAnnesi Kızlar aranızda taze anneyim 2 gün önce doğum yaptım, göğüs uçlarım çok çatladı çok canım yanıyor emzirirken , çok şükür sütüm var ama canımdan can gidiyor, lansinoh krem kullanıyorum başka ne yapabilirim önerilerinize çok açığım🤍
fatmaa37demir MustafaEreninAnnesi en güzeli gümüş kapak. İlk zamanlar da ki çektiğim o acılar geldi aklıma. Bana en iyi gelen gümüş kapak olmuştu sadece. Kızım şuan 5 aylık 2 tane disimiz var. Isırmaktan sızlayan göğüs ucumu bile toparladı.
Betul-doruk0 MustafaEreninAnnesi kullandığınız krem çok iyi bende onu kullandım silemeye gerek kalmadan emzire biliyorsunuz ama gümüş kapak da çok iyi geliyor
ikicanpareannesi MustafaEreninAnnesi garmastan pomad çeyreği bitmeden kremim sorunum halloldu şükür 🔆
Nevasmom MustafaEreninAnnesi her emzirmeden sonra lansinoh sürüp göğüs kalkanı takmıştım. Nemli kalıp bi yere temas etmediğinden sanırım 1 hafta içinde iyileşti. Gümüş kapak denedim ama 1 gün kullandığım için faydası olup olmadığını anlayamadım.
NM_mom 3 hafta acı çektim lansinoh krem bir işe yaramadı bende. Gümüş kapak 3 günde geçirmeye başladı😍 her emzirme sonrası gümüş kapak koy, içine dolan sütün iyileştirecek
MustafaEreninAnnesi Kedicik12 Nevasmom ikicanpareannesi Betul-doruk0 fatmaa37demir NM_mom Hepinize çok teşekkür ederim kızlar , gümüş kapak siparişi vermiştim zaten gelsin hemen deneyeceğim 😊