Gastronomanne merhaba geçmiş olsun öncelikle, bizim yapışıklık açıldıktan sonra 2 hafta normaldi bakımlarını yaptık kremlerini sürdük, sonrasında tekrar yapışıklık oldu. Tekrar götürdük bu gerçek bir yapışıklık değil endişelenmeyin, 4 5 6 yaşlarında ereksiyon olur açılır kendiliğinden zaten sizde anlarsınız pipisini tutar rahatsız olur dedi doktorumuz. İyi mi yaptık kötü mü bilmiyorum ama akışına bıraktık süreci. Çünkü her kremlemiş açılmasında çok ağlıyor ödem oluyor kıyamadım