29 ayligiz yakın tarihlerde dahil konuşma olarak ne asamadasiniz? Nasıl gidiyor konuşma biz hala cümle olarak çok ilerlemiş sayilmayiz. Kamyona hu diyor hu benim diyor ,anne benim ,baba benim, oh bitti ,mama bitti gibi şeyler 2 li olarak çok geç kalmışız gibi hissediyorum