Melis22 Bizim ki doğduğundan bu yana emmek istemiyor memeyi gördüğü gibi ağlıyor sizin ki eğer bu zamana kadar emdiyse dönem dönem bu şekilde emmek istemiyor olabilirlermiş vazgeçmeyin onunla inatlaşmadan emzirmeye devam edin emzirme danışmanı ve çocuk doktoru öyle dedi bana memede ağlatma ağlarsa bir daha hiç emmek istemez dedi bizim ki ağlasa da gülse de emmedi 😅