Üstte kalsın bende çok zorlandım doğumdan sonra kilom kaldı ve yemeğede çok düşkünüm kızım iki yaşında oldu artık karar verdim boğazımı tutmaya sabahtan akşama kadar sıvı tüketiyorum akşamda sağlıklı yemekler yiyorum şuan 60 kiloya indim 86 ile doğuma girmiştim ama başlarda çok zorlandım tabi kesinlikle vazgeçmedim inşallah en kısa sürede kendini iyi hissedecek kiloya inersin 🙏🏼