CansuReis kızlar merhaba yukarda belirttiğim gibi süreci geçiren varmı kaç senedir uğraşıyorsunuz? benim boynumda sırtmda ve topuklarımda feci ağrı var şuan ilaç kullanmıyorum. sırt ağrısı falan şuan korkutuyor derin nefss alınca bile sırtım ağrıyor resmen
Esma_muaz CansuReis Bende romatizma var ama iltihaplı mı bilmiyorum yağmurlu günlerde ağrılarım oluyor
delirmeceler CansuReis romatoid atrit bir arkadaşımın eşinde var bayağıda sancılı bir durum temizlik bile doğru dürüst yapamaz mutlaka bir doktora görünmeniz gerekiyor ve ilaç kullanmanız gerekiyor malesef kesin çözüm bir tedaviside yok bildiğim kadarıyla
ikicanpareannesi Annemde var iltihaplı romatizma sürekli kontrole gidiyor 6 ayda bir sanırım şu an ilaçları var raporlu siz hiç gitmediniz mi ?
CansuReis ikicanpareannesi Ben gittim fakat gebelik düşündüğüm için bıraktım ve ağrılarım tekrar başladı. anneniz ne zamandan beri bu hastalıkla uğraşıyor
ikicanpareannesi CansuReis 3 senesi oldu , ilaçlardan önce yoğun topuk ağrısı diz ağrısı bahsettiğiniz gibiydi ramptoloji bölümünde takipli.
ikicanpareannesi CansuReis Saraçoğlu ısırgan kiraz sapı kürü yapıyor vücüttn ödemi atması için bir bakin olmadı bir nebze rahatlık verdiğini söylemişti
CansuReis ikicanpareannesi denedim ama devam etmedim aslında bi süre devsm etmem gerek. bu süreç o kadar yoruyor ki hiç birşeye mecalim kalmıyor
CansuReis delirmeceler Bazen mutfağımı bile toplayamıyprım o kadar feci bu durum rabbim kimseye yaşatmasın