2 aylık bebeğim dün çok ağladı gazdan hiç uyumadı. Doktorumuzda aguline şurubu yarım çay kaşığı günde 4 defa verin dedi sabah öğlen verdim gözünü toplam 15 dk ancak açmıştır sürekli uyuyor ikinmasi çok az. Acaba dünün yorgunluğu mu yoksa şurup mu uyku yaptı. İçinde bir sürü yağ var