@Perismom biz 11 aylık olduk beraber yatıyoruz ve ben şuan çok memnunum büyüyecek zaten zaman geçmeden tadını çıkarıyorum beni görünce gece sabah mutlu oluyor😊olsun da bu kadar alismalarindan korkmak sacma geliyor bana bebek bu ya bırakalım alışsınlar bizimle uyumak istiyorlarsa uyusunlar kendi fikrim yatağın yanına beşiğini koyup önunu yastıkla doldurdum güvende