Merhabalar jandarmaların tayinleri belli oldu kati olarak görünüyor. Yer seçeceğiz doğuda jandarma lojmanlarında kalanlar hangi illerde kalıyorsunuz ve memnun musunuz ve şurası güzel dediğiniz doğu illeri nereler lütfen yardımcı olur musunuz bilginiz yoksa da üstte kalması için yorum yapar mısınız?