Aysima0554 Ben akşamları yakıyorum kızım grip oldu çünkü ev sabahları ve akşamları soğuk sizlerde durum nasıl
Ironsides Bende eylulun sonuna dogru bikacgun yaktim 45 ten asagi yanmiyo bizim kombide eski pek isitmiyo ama simdi kapattik ankarada havalar duzelince siz nerde yasiyosunuz
Bernaaazynp Bende kaç saattir kombiyle uğraşıyorum buz gibi ev ısınmıyor petekler servis çağırdım . Havasını aldım ne yaptıysam olmadı . Tulum ve battaniye yatıyoruz bakalım
Minikfarem Ohh doğalgaz istediğiniz zaman yakıp sondurun ne güzel benim bulundugum mevkiye daha doğalgaz gelmedi kalorifer yakıyoruz ve Kasım ayının ortasına kadar yanmayacak ve de ev buz gibi elektrikli soba kullanıyoruz ama ne fayda kat kat giydirip yün battaniye ortuyorum 😕🤐