bende 2018 de ankara dünya gözde çizdirdim. kısa süren bi işlem. ertesi gün gözlüksüz ve lenssiz herşeyi pırıl pırıl görmek muhteşem bir histi. göz taramalarından sonra hangi yöntemin uygun olduğunu doktor söylüyor bana ilasik denilen bi yöntemi uygulamıştı. ağrısız, acısız bi yöntem. cuma ameliyat oldum pazartesi işe gitmiştim.