Bizde aynı durumdayız ilk bir hafta kendi heveslendi gitti yaptı aralarda ben götürdüm ama bu hafta zorluyor kakasını yapmak asla istemiyor çile bay bay diyip sifona basıyor ama kaka diyor oturtuyorum oda 2 gündür oturmak istiyor ama yok deyip kalkıyor aslında geldiğini hissediyor kendisini mi deniyor 10 gün var işe baslamama bi an önce ögretsem diyorum sonra yarım gün kreş orda zorlanmasın diye çabalıyorum bez olmuyor son numaradayız artık varsa tecrübeli anneler yardımcı olsalar bizlere 🥰