Selam anneler 🌸 Asi zamanı hariç aylık muayne cagiriliyormusunuz sağlık ocagi hemşiresi tarafından?Bizimki sadece Aşıya denk gelince kg boy baş takibi yapıyor. Direk götürsem kg boy takibi yaptırmaya geldim desem ayıp olur mu 🤷 çünkü 1 yaşına kadar her ay kendi cocuk dr görmesi gerekiyor ya dermi dr neden götürmesiniz diye acaba ? 8 aylık olduk gecen ay coxuk dr götürdüm 7 .ayda ama bu ay götürmek istemiyorum direk sağlık ocağına götürmek istiyorum ne diyorsunuz hanımlar?