BskSrc Kizlar selam, bebeğim 1 aylık, yaklaşık 10 gündür nurse harveys damla kullanıyoruz ama şurubun daha etkili olduğunu söylüyorlar. Siz ne düşünüyorsunuz? Ve şurubu ne ölçüde kullanıyorsunuz?
nazliicank BskSrc doktorumuz şurup için küçük oldugunu dusunup damlayla baslatmıştı. Biz 2.5-3 aylıkken suruba gecmıstık
Tansukiz BskSrc ben kısa süre agulin kullandım sonda bio gaia ya geçtim memnunum aslında baya baya gaz çıkarıyor bazen kıvransada şuruba geçene kadar deneyebilirsiniz
Algul Kesinlikle şurup bizde onu kullandik en bastan beri damlası hic bir işe yaramiyor ve doktorum kendi çocuğuna da kullandığını soylemisti
BskSrc Tansukiz biz biogaia’ya 10 günlükken başladık zaten.. biogaia probiyotik olduğu için ekstra gaz damlası için nurse harveys tercih ettim ama ıkınmaları devam ediyor hala… 😕