alev1 Emziren anneler 47 günlüğüz bebeğinize emzik verdiniz mi ?? Emmeyi bırakır diye korkuyorum akşam uykularımız oturdu gibi ama sabah devamlı memede kalmak istiyor ne yapacağımı şaşırdım uykuya tam dalamadığı için en ufak bir seste uyanıyor 🥺🥺
merkursavascisi_06 alev1 bir aydan sonra verilebiliyo diye biliyorum, biz ilkgece verdik hastanede hemşireler vermeyin dedi, biberon kaynaklı meme reddi falan yaşadık kolay değildi ama çok şükür geçti hepsi. Emzik kullanıyo iyi ki baya yardımcı oluyo
Mrymbr alev1 Benimki 3 aylık olucak. Dogduktan bir hafta kadar sonra vermeye başladöm bir sorun yaşamadik
nmt41 alev1 15. gün emzik verdim ve kullanmaya başladık 8aylığız emziği sadece uyurken veriyorum hem uyku saati geldiğini anlıyor böyle ..
Yesilerik alev1 ben denedim avent tomme tippe ikisini de almadı beni de emzik yaptı asla uyutamıyorum çıldırmak üzereyim
busudiyin96 Bizde 20 günlükken verdik sürekli vermiyorum gün içinde sadece sizinki gibi sürekli memede kalmak istiyodu karnı doyunca keyfi emiyor
livanurvealpinannesi61 alev1 kızıma kullandım. Oğluma kullanmadım. Gerek görmedim. Doktor da önermedi.