Kızım babasıyla dişlerini fırçalarken emziğin ucunu kestim kuşların emziğin ucunu yediğini emmek istiyorsa emebileceğini ama ucunun olmadığını söyledim bi kaç kez ağzına alıp çıkardı. Çalıştığım için annem bakıyordu gün içinde emziksiz uyumamış o yüzden işten izin alıp eve gittim yine aynı şekilde emziğin ucunu kuşların yediğini söyledim ve bir küçücük aslancık varmış şarkısını söylerek saçlarını okşadım yatmak istemedi ve bana dayanarak oturarak uyudu. Sonra işe geri döndüm ama 2. Uykuya yine direnmiş ve yine uyumamış bu sefer gidemedim tabi ki. Kaç günde alışır emziksizliğe sizce haftasonu geliyor evde olacağım için yine aynı şekilde uyutabileceğim 3-4 günde alışabilir mi acaba sizin süreç nasıldı?