Saricizgilibeyazev 2 saatten fazla çalıştırmak mikrop üremesine sebep oluyor . Eğer ortam nemi dengelenmediyse bir süre kapatıp odayı havalandırmak ve suyunu değiştirmek lazım . Ben 2 dmla da lavanta yağı damlatıyordum antibakteriyel özelliği olduğu için 😌
Acil cvp 💃