Kızlar bebeğim 21 günlük bazen çok hızlı nefes alıp vermeye başlıyor göbeği inip kalkıyor aynı anda sürekli olan bir şey değil bazen denk geliyorm normalmi bu durum eşim burda değl deprem yerinde görewli doktora gitmemz malesef zor kötü bir durum yoktur umarım